Deze week start de mediacampagne ‘Overal zonnepanelen’ van Het Vlaams Energieagentschap (VEA). De mediacampagne moet Vlamingen aanzetten geschikte daken voor zonnepanelen te nomineren. Wie het dak nomineert met het hoogste aantal stemmen maakt kans op een aandeel in een energiecoöperatie. Nomineren en stemmen kan op de website www.stroomversneller.be. Dit is het eerste luik van de tweeledige burgeruitdaging van VEA.
De burgeruitdaging is een samenwerking tussen bigtrees, Treecompany en Tri.zone. Dirk Domen en Wannes van Giel (bigtrees) creëerden de campagne. De campagnespot zal op de televisiezenders Eén en Canvas lopen. In de hoofdrol zien we Iwein Segers die de inwoners van het, fictieve, dorpje Vaarsegem naar hun beste ideeën vraagt. Uiteindelijk maken de burgers gezamenlijk de beslissing om zonnepanelen te plaatsen op het dak van de lokale voetbalclub. De online campagne is te zien op de VRT websites en op Facebook, demorgen.be en humo.be.
Credits:
Agency: Bigtrees
Client: Vlaams Energieagentschap
Client Contact: Tine Tanghe
Creatie: Wannes Van Giel en Dirk Domen
Regie: Dirk Domen
Productie: Frederik Zaman
Set productie: Caroline Verbrugghe
DOP: Piet Deyaert
Sounddesign: Thomas Van Baelen
Gaffer: Maarten Stoop
Editor: Jelle Stroo
Account director: Jole Leyseele
Copywriting: Wimpuls
Web agency: Treecompany
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]